Ajánlatok Elérhetőségek Voucher Balance

Gyalogtúrák

Dedesi-tó felfedezése

Távolság: 5 km

Időtartam: 1 óra (gyalog), 30 perc (kerékpár)

Mindenki kedvenc útvonala! Ha csak pár órát szeretne kirándulni, kicsit vágyik a természetbe, akkor itt a megoldás! A hotelből kiindulva forduljon egyből balra, majd a Konkoly Lovardánál jobbra és a kerékpárúton induljon el! Az út egyenesen a gyönyörű fekvésű Dedesi-tó dombokkal körülölelt megnyugtató természeti környezetébe visz! Kérje el ingyenes smoovey rezgő gyűrűinket vagy nordic walking botjainkat! Érdemes a tó körül is tenni egy hatalmas sétát!

Dedesi-tó felfedezése

Tőzike túra a Lenti Parkerdőben

Táv: 6 km

Időtartam: 1-2 óra

Egy túra a korai tavasz első hírnökeinek! Sétáljon vagy tekerjen ki a város határában található Lenti Parkerdőbe és gyönyörködjön a több ezer védett virágban, járja be a tanösvényeket és ismerkedjen a helyi állatokkal és növényekkel! Induljon el a Kossuth út irányába, majd a benzinkútnál lévő körforgalmat elhagyva folytassa útját a Lenti vár felé!

Tőzike túra a Lenti Parkerdőben

Kotuliliom túra

Táv: 10 km

Időtartam: 2-3 óra (gyalog), 1,5 óra (kerékpár)

Minden évben március közepétől-április elejéig virágzik a védett mocsári kotuliliom, mely 2016-ban elnyerte az "Év vadvirága" címet! Szállodánkból indulva könnyed séta vagy kerékpáros út vezet ki a máhomfai kerékpár úton, majd kanyarodjon el balra a Lentiszombathely irányába lévő bekötő útra! Itt a környék "függőhídja" átvezet a Kerkán, majd az útról balra letérve az erdővel fedezze fel ezeket a gyönyörű virágokat! Szerencsések még hóvirággal és tőzikével is találkozhatnak! Hazafelé érdemes Lentiszombathely - Lentimumor irányában menni, esetleg a Margaréta tekézőben egy finom italra beülhetnek!

Kotuliliom túra

Gyalogtúra a határ mentén

Táv: 12 km

Időtartam: 3,5 óra

Útvonal: Dolga Vas–Lendva-hegy–Lendva városközpont–Dolga Vas
Rédicsnél, a magyar-szlovén határ szlovén oldalán indulunk gyalogtúránkra.

Gyalogtúra a határ mentén

Gyalogtúra a Lendva-hegy völgyeiben

Táv: 9 km

Időtartam: 2,75 óra

A gyalogtúra Lendváról, a Muránia Sport és Kerékpáros Központtól indul, ahol lehetőség nyílik parkolásra is. A parkolóból kiérve jobbra kanyarodunk, majd egy rövidke szakaszon a főútvonal mentén haladunk, aztán szintén jobbra kanyarodva, a temető mellett először kavicsos, majd füves gyalogösvényen kaptatunk meredeken felfelé Lendva-hegyen.

Gyalogtúra a Lendva-hegy völgyeiben

Körtúra Lendva környékén

Táv: 18 km

Időtartam: 4,5 óra

Túránk Lendván és a Lendva-hegy gerincén halad. Megerőltető, kapaszkodókkal teli gyalogtúra. A Színház- és hangversenyteremtől indulunk a Mlinska utcán kelet felé. A körforgalmat az első kijáratnál hagyjuk el (Ljudska utca), majd a következő körforgalomból egyenesen megyünk tovább. Átsétálunk a Lendva-patak hídján, és rögtön balra fordulunk a szép sétányra, amelyen a következő hídhoz érünk. Balra, majd a Hungarikum Marketnél jobbra fordulunk. A Krajnceva utcán, a harmadik kereszteződésnél jobbra térve visszatérünk a Lendva-patak partjára. A szennyvíztisztítónál balra fordulunk, majd a második lehetőségnél ismét balra tartva szántók és rétek között visszaérünk Lendvára.

Körtúra Lendva környékén

A tégla út (Opekarniska pot)

Táv: 7 km

Időtartam: 2 óra

Ez a gyalogtúra nem körtúra, tehát előre tervezzük meg, hogyan jutunk vissza a kiindulópontra. Csente községből, a Muránia Sport és Kerékpáros Központtól indulunk a főúton. Kb. 500 m után az idegenforgalmi borút irányába (Lendva) mutató táblánál térjünk jobbra. A Lendva-hegyre vezető úton az első, majd a második elágazásban is jobbra, a Lármafa irányába menjünk tovább a piros körben fehér kör jelzésen.

Részletek
A tégla út (Opekarniska pot)

Őriszentpéteri szertúra

Táv: 6 km

Időtartam: 1,5 óra

Körsétánkat Őriszentpéter Templomszerről, az Őrségi Nemzeti Park Igazgatóságának Harmatfű Természetvédelmi Központjától indítjuk. Az országos Kék túra jelzései mentén, a közúton indulunk Szalafő irányába.

Őriszentpéteri szertúra

Belső-őrségi kalandozás

Táv: 32 km

Időtartam: 6,5 óra

Útvonal: Magyarföld–Magyarszombatfa–Velemér–Szentgyörgyvölgy–Kógyár–Felsőszenterzsébet–Magyarföld
Túránk a magyarföldi haranglábtól indul. A faluban érdemes megnézni a fatemplomot is (kulcs: Jókai út 1.). Ezután a falu főutcáján jobbra indulunk a Kék jelzésen, majd a település végén egy kis földútra térve, a Sárga jelzésen érjük el a Berki-hegyet. A régi présházakat elhagyva rövidesen átkelünk a főúton, és a Kék jelzés kereszteződéséhez érünk. Balra fordulunk, majd a Zöld/Sárga jelzésen Magyarszombatfáig gyalogolunk.

Belső-őrségi kalandozás

Túra a lispaszentadorjáni kilátóhoz

Táv: 3 km

Időtartam: 1 óra

Természetjáró sétánkat a Zalai-dombságban, egy gyönyörű völgyben fekvő kis faluban, Lispeszentadorjánban kezdjük. A Kerékpáros és aktív turisztikai centrumtól (Kossuth út 44.) indulunk. Már innen látható a szemközti dombtetőn magasodó úti célunk, a kilátó. Jobbra indulunk el a Kossuth úton, a Piros turistajelzésen. Kb. 300 m múlva balra fordulunk, ahol fa tábla, illetve a Piros ∆ is jelzi a kilátóhoz vezető utat. Egy szűk, fűvel benőtt földúton megyünk tovább.

Túra a lispaszentadorjáni kilátóhoz

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön elsőként legújabb ajánlatainkról és híreinkről